Συνέρχεται σήμερα, γύρω στις 12.30, η διυπουργική επιτροπή για τον κορωνοϊό, μέσω τηλεδιάσκεψης, για να οριστικοποιήσει την πρότασή της για την πρώτη φάση επανεκκίνησης της οικονομίας και τη χαλάρωση των περιορισμών στις μετακινήσεις.
Τα ευχάριστα νέα ανοίγουν τον δρόμο για το επόμενο βήμα, έγραψε ο υπουργός Υγείας, Κωνσταντίνος Ιωάννου, σε ανάρτησή του στο twitter, προσθέτοντας: «έχουμε πλάνο για τη σταδιακή άρση των περιοριστικών μέτρων και επιστροφή στην κανονικότητα».
Απεβίωσε 80xρονη που νοσηλευόταν στον θάλαμο ύποπτων περιστατικών για κορωνοϊό του νοσοκομείου Πάφου
Η 80χρονη νοσηλευόταν στον θάλαμο ύποπτων περιστατικών λόγω λοίμωξης αναπνευστικού με άλλες νοσηρότητες και ήταν σε αναμονή της εξέτασης για κορωνοϊό. Εξάλλου, στον θάλαμο εισήχθη σήμερα γυναίκα ηλικίας 94 ετών, η οποία μεταφέρθηκε από ίδρυμα λόγω πυρετού και αδυναμίας.
Την ίδια ώρα, με ύποπτα συμπτώματα COVID-19 νοσηλεύονται στον 5ο όροφο του νοσοκομείου Λεμεσού 13 άτομα, ενώ ένας ασθενής διαγνωσμένος με κορωνοϊό αναμένεται να μεταφερθεί στο νοσοκομείο αναφοράς (Γενικό Νοσοκομείο Αμμοχώστου).
Σύμφωνα με το υπουργείο Υγείας, και στις δύο επιχειρήσεις αλλά και στην κλινική, έχουν απομακρυνθεί τόσο τα άτομα που βρέθηκαν θετικά στον ιό όσο και οι στενές τους επαφές, ενώ οι επιχειρήσεις έχουν προχωρήσει στις απαραίτητες απολυμάνσεις, προκειμένου να επαναρχίσουν τη λειτουργία τους.
Σύμφωνα με τους θεράποντες γιατρούς, η κατάσταση της υγείας όλων των ασθενών που νοσηλεύονται στο Νοσοκομείο Αναφοράς, κρίνεται ως γενικά καλή.

