Στην Κύπρο επέστρεψαν οι δύο νεαροί Κύπριοι ποδοσφαιριστές που αγωνίζονται στην ομάδα κάτω των 19 της Νάπολι (Νάπολι Πριμαβέρα), Ραφαήλ Μάμας και Αγάπιος Βρίκκης. Όπως δήλωσε στο Κανάλι 6 ο Ραφαήλ Μάμας, γύρισαν από την Ιταλία όπου ο κορωνοϊός «καλπάζει» και είναι καλά στην υγεία τους.
«Πάνω από όλα η υγεία» υπογράμμισε η Αλεξία Ροτσίδου σε δηλώσεις της στο Κανάλι 6 σχετικά με τις εξελίξεις στον χώρο της πετοσφαίρισης αλλά και του κυπριακού αθλητισμού γενικότερα λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού που σαρώνει τις ζωές μας.
Μιλώντας στον ραδιοσταθμό μας ο προπονητής στην άρση βαρών, Ρόις Πολυδώρου, ανέφερε πως οι προπονήσεις των αρσιβαριστών έχουν παγοποιηθεί.
Για το πλεονέκτημα που έχουν οι επιτραπέζιοι αντισφαιριστές σε σύγκριση με τους αθλητές στα υπόλοιπα αθλήματα, μίλησε στο ραδιοσταθμό μας ο προπονητής επιτραπέζιας αντισφαίρισης, Αντρέας Δανιήλ.
Την αγωνία των συμπατριωτών μας που ζουν στην Αγγλία για τον κορωνοϊό που επελαύνει ανεξέλεγκτος μετέφερε μέσω του ραδιοσταθμού μας ο Πέτρος Μιχαήλ, εκπρόσωπος του Κυπριακού Οργανισμού Ποδοσφαίρου στην Αγγλία (ΚΟΠΑ).
Στο Παιδιατρικό Τμήμα του νοσοκομείου Λεμεσού θα παραμείνουν όσα παιδιά νοσηλεύονται τώρα εκεί. Το τμήμα έχει κλείσει μετά την ενημέρωση ότι παιδίατρος του νοσοκομείου βρέθηκε θετική στον κορωνοϊό. Στο κρατικό νοσηλευτήριο επικρατεί αναστάτωση και έχει ξεκινήσει η εφαρμογή των πρωτοκόλλων.

