Όπως εξήγησε στο Κανάλι 6 ο διευθυντής της ΟΕΔΑ Λοΐζος Αυξεντίου, η λειτουργία μόνο με μία βάρδια οφείλεται στην έλλειψη από την κυπριακή αγορά προστατευτικών μασκών για το προσωπικό. Το πρόβλημα, όπως είπε, αναμένεται να λυθεί σε 10 μέρες, όταν θα φτάσουν οι μάσκες που έχει παραγγείλει η ίδια η Μονάδα από το εξωτερικό.
Σε δεκαεπτά ανέρχονται οι ασθενείς, κρούσματα κορωνοϊού, που νοσηλεύονται σήμερα στο Γενικό Νοσοκομείο Αμμοχώστου, το οποίο λειτουργεί ως Νοσοκομείο Αναφοράς. Χθες διακομίσθηκαν στο Νοσοκομείο Αναφοράς ένας ηλικιωμένος που διαγνώστηκε με κορωνοϊό και νοσηλευόταν στο Γενικό Νοσοκομείο Λάρνακας κι ένα άτομο που ήταν σε αυτοπεριορισμό στη Λευκωσία.
«Ο Διοικητής των Βρετανικών Δυνάμεων Κύπρου και Διοίκησης των Κυρίαρχων Περιοχών Βάσεων μπορεί να επιβεβαιώσει ότι από τις 6 μ.μ. απόψε θα εφαρμόσει επίσης τα μέτρα που θέσπισε η Κυπριακή Δημοκρατία».
Η ιστοσελίδα www.coronavirus.mlsi.gov.cy τίθεται σε λειτουργία από σήμερα για πληροφόρηση των πολιτών σχετικά με όλες τις άδειες και τα επιδόματα από τον κορωνοϊό.
Ο υπουργός Εσωτερικών και ο υφυπουργός Καινοτομίας και Ψηφιακής Πολιτικής θα παραθέσουν συνέντευξη Τύπου στις 15:00 στο Προεδρικό Μέγαρο για να ενημέρωσουν πως θα εφαρμοστούν τα περιοριστικά μέτρα που εξήγγειλε χθες βράδυ στο διάγγελμά του ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας.
Όπως δήλωσε στο Κανάλι 6 η εκπρόσωπος Τύπου του υπουργείου Υγείας, Μαργαρίτα Κυριάκου, οι πολίτες που παρουσιάζουν συμπτώματα κορωνοϊού θα πρέπει να επικοινωνούν πρώτα με τους προσωπικούς τους γιατρούς, οι οποίοι μετά από αξιολόγηση της κατάστασης θα μπορούν να διευθετούν ραντεβού στα ιατρεία δημόσιας υγείας.

