«Στην Κύπρο έχουμε καταφέρει να σταθεροποιήσουμε την εικόνα» είπε ο Δρ. Λοΐζου από τον ΟΚΥπΥ, τονίζοντας ότι τα «νούμερα εξακολουθούν να πηγαίνουν καλά». Πρέπει, ωστόσο, να είναι ξεκάθαρο σε όλους ότι το πώς θα συμπεριφερθούμε τις επόμενες μέρες είναι καθοριστικό, υπογράμμισε.
Διεμήνυσε παράλληλα ότι, με βάση το νέο διάταγμα του Υπουργείου Υγείας, οι χώροι απαγόρευσης της συμμετοχής σε παραδοσιακά έθιμα του Πάσχα δεν περιορίζονται μόνο εντός της εκκλησίας, αλλά και στον περιβάλλοντα χώρο, επιβεβαιώνοντας ότι παρατηρήθηκε το φαινόμενο κάποιοι να κοινωνούν από την πίσω πόρτα.
Νέα έκκληση προς όλους τους πολίτες να μείνουν στο σπίτι και να τηρήσουν τα περιοριστικά μέτρα και κατά τη διάρκεια των ημερών του Πάσχα απευθύνει με μήνυμά του στο twitter ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας.
Στο μήνυμά του, ο Επίτροπος Προεδρίας, εκφράζει, μεταξύ άλλων, τις ευχαριστίες του προς τους αποδήμους για «τη μεγάλη προσπάθεια αυτές τις δύσκολες μέρες να στηρίξετε και να βοηθήσετε τόσο συμπατριώτες μας της Διασποράς όσο και συμπατριώτες μας που εγκλωβίστηκαν στο εξωτερικό αλλά και τους φοιτητές μας».
Ο ΚΟΑ μέσα από ανακοίνωση του εύχεται Καλό Πάσχα και ταυτόχρονα τονίζει ότι τη δεδομένη στιγμή προέχει η διασφάλιση της υγείας των αθλητών. Σχετικά με την επιστροφή τους στις προπονήσεις αναφέρει πως κάτι τέτοιο θα γίνει μετά από σχετικές οδηγίες των αρμοδίων, μόλις το επιτρέψουν οι συνθήκες.
Ανακοίνωση εξέδωσε ο ΠΑΣΠ μέσω της οποίας δηλώνει έτοιμος να καθίσει στο τραπέζι για να λυθούν τα θέματα που προκύπτουν μετά την αναστολή των πρωταθλημάτων. Στην ανακοίνωση τονίζεται πως οι συζητήσεις πρέπει να αποσκοπούν στην διευκόλυνση των Σωματείων να αντεπεξέλθουν σε οποιαδήποτε τυχόν ζημιά που πρόκυψε, μετά την 15.3.20 λόγω της πανδημίας.

