Σε διάσκεψη Τύπου που παρέθεσαν σήμερα οι ιδιοκτήτες εταιρειών δημοσίων συγκοινωνιών με λεωφορεία, έκαναν λόγο για μπάχαλο και προειδοποίησαν για ανυπολόγιστες οικονομικές ζημιές.
Η αρμοδιότητα της έκδοσης αδειών μετάδοσης ήχου από τα κέντρα αναψυχής έχει περάσει στις τοπικές αρχές, ωστόσο οι Δήμοι δεν είναι ακόμη σε θέση να εκπληρώσουν αυτή την αποστολή, δήλωσε στο Κανάλι ο Δήμαρχος Γερμασόγειας και μέλος της εκτελεστικής της Ένωσης Δήμων, Κυριάκος Ξυδιάς.
Υπενθυμίζεται ότι η υπόθεση είχε καταγγελθεί στις 28 Αυγούστου 2019 από λειτουργό του Γραφείου Κοινωνικών Υπηρεσιών, καθώς σε αρκετούς ελέγχους δεν εντοπίζονταν οι άστεγοι που φέρεται να φιλοξενούσε το ξενοδοχείο και για τους οποίους η διεύθυνσή του λάμβανε χρήματα από το κράτος.
Όπως δήλωσε στο Κανάλι 6 ο Πρόεδρος της Ένωσης Κοινοτήτων Λεμεσού, Λευτέρης Περικλή, η απαίτηση για διενέργεια ακουστικής μελέτης είναι οικονομικά δυσβάσταχτη για τα μικρά κέντρα στις κοινότητες και θα πρέπει να βρεθεί χρυσή τομή επί του ζητήματος.
Προβληματίζονται στον Δήμο Λεμεσού σε σχέση με τη Γιορτή του Κρασιού, ελέω κορωνοϊού, κι εξετάζουν τα ενδεχόμενα μη διεξαγωγής της, χρονικής μετατόπισής της, πραγματοποίησης μικρότερης έκτασης εκδηλώσεων αφιερωμένων στο κρασί.
Στο οδόφραγμα, συνέχισε, γίνεται έλεγχος για τη θερμοκρασία των διερχομένων και έλεγχος για το τεστ κορωνοϊού. Όπως σημείωσε ο κ. Καρός, πρόεδρος της Επιτροπής Διάνοιξης οδοφραγμάτων Πύργου, Λιμνίτη, Κοκκίνων, οι κάτοικοι της περιοχής ταλαιπωρούνταν αφάνταστα όλο αυτό το διάστημα που το οδόφραγμα ήταν κλειστό.

