Σύμφωνα με την εθνική αναφορά για τη νόσο COVID-19, που παρουσιάστηκε σήμερα, μεταξύ των περιστατικών, το 25% είναι εργαζόμενοι στον τομέα της υγείας (67 άτομα), από τους οποίους το 6% είναι γιατροί (15), 13% νοσηλευτές (35), 4% άλλα επαγγέλματα υγείας (11) και 2% βοηθητικό προσωπικό (6).
Mια γυναίκα, 77 ετών, που νοσηλευόταν διασωληνωμένη στη ΜΕΘ Λεμεσού, είναι το νέο θύμα του κορωνοϊού στην Κύπρο. Την ίδια ώρα, σύμφωνα με το υπουργείο Υγείας, τα νέα κρούσματα που επιβεβαιώθηκαν σήμερα ανέρχονται σε 36 σε σύνολο 603 διαγνώσεων.
Τον Ακάθιστο Ύμνο, στην 4η και τελευταία Στάση της Ακολουθίας των Χαιρετισμών αύριο Παρασκευή, 3 Απριλίου, θα ψάλλουν όρθιοι οι κάτοικοι της Λεμεσού, κρατώντας ένα κερί στο παράθυρο ή στο μπαλκόνι τους. Τη συγκεκριμένη πρωτοβουλία ομάδας πολιτών της Λεμεσού αναδημοσίευσε στο Facebook το Γερμανικό Ογκολογικό Κέντρο.
Πέντε άτομα νοσηλεύονται στη Μονάδα Αυξημένης Φροντίδας καθώς χρειάζονται πιο στενή παρακολούθηση. Από τους υπόλοιπους τριάντα ασθενείς, 12 νοσηλεύονται στη Γυναικολογική Κλινική, 13 στην Παιδιατρική και 5 στην Παθολογική Κλινική, η οποία άνοιξε για να φιλοξενήσει και άλλους πάσχοντες από COVID-19.
Η εξέλιξη αυτή, σύμφωνα με πληροφορίες, προέκυψε λόγω διαφωνιών και εναλλακτικών προτάσεων κομμάτων στη σημερινή συνεδρία της κοινοβουλευτικής επιτροπής οικονομικών που συνήλθε μέσω τηλεδιάσκεψης για συζήτηση του θέματος.
Ο Υπουργός Υγείας σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχε με τους Δημάρχους Πάφου και Αραδίππου, ενημέρωσε για την απόφαση του Υπουργείου να επιδοτήσει τη διενέργεια της εργαστηριακής εξέτασης για COVID-19 στους κατοίκους των δύο περιοχών.

