Στη δεύτερη φάση χαλάρωσης των περιοριστικών μέτρων που επιβλήθηκαν λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού εισέρχεται από σήμερα η Κύπρος, η οποία θα διαρκέσει μέχρι και τις 8 Ιουνίου.
Τη δυνατότητα να επεκταθούν σε ανοικτούς χώρους, υπό τον όρο ότι αυτό θα γίνει ελεγχόμενα, θα δώσει ο Δήμος Λεμεσού στους ιδιοκτήτες των χώρων εστίασης που επαναλειτουργούν από σήμερα, ώστε να διευκολυνθούν οι ίδιοι και οι πολίτες, δήλωσε στην πρωινή ενημερωτική εκπομπή του σταθμού μας ο δήμαρχος Λεμεσού.
Το πλάνο επαναλειτουργίας των αεροδρομίων, ο τουρισμός και η λειτουργία ξενοδοχειακών μονάδων μέσα στο καλοκαίρι, βρέθηκαν στο επίκεντρο της σύσκεψης στο Προεδρικό της ομάδας επιστημόνων του υπουργείου Υγείας, της οποίας προήδρευσε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας.
Από αύριο ξεκινά μια μεγάλη προσπάθεια για επιστροφή σε πολλούς τομείς στην κανονικότητα, μετά την επιβολή των περιορισμών που επιβλήθηκαν λόγω του κορωνοϊού.
Σύμφωνα με την κατηγοριοποίηση που υπάρχει στον περί Κέντρων Αναψυχής Νόμο, μπορούν να λειτουργήσουν οι εξωτερικοί χώροι σε εστιατόρια, ταβέρνες, καφετέριες, πιτσαρίες και μπυραρίες, νοουμένου ότι θα ακολουθούνται οι οδηγίες και τα μέτρα προστασίας και υγιεινής.
Παράπονα για υπέρμετρο ζήλο από πλευράς Αστυνομίας σχετικά με καταγγελίες λουομένων στη Λεμεσό για παραβίαση των περιοριστικών διαταγμάτων εκφράζουν πολίτες. Σ’ αυτά έρχεται να προστεθεί και βίντεο που δείχνει βίαιη σύλληψη δύο προσώπων στον παραλιακό πεζόδρομο.

