Παράπονα εκφράζονται από πολλούς πολίτες ότι έχουν λάβει για την τελευταία διμηνία υπερκοστολογημένους και εξαιρετικά υψηλούς λογαριασμούς ρεύματος.

Κάτοικος Μουταγιάκκας, κατήγγειλε στον σταθμό μας, ότι ο λογαριασμός του για την τελευταία διμηνία, χρεώθηκε καθ΄ υπολογισμό με 400 κιλοβατώρες περισσότερες από την περσινή περίοδο. Το ίδιο, όπως μας εξήγησε, έγινε και στους λογαριασμούς ολόκληρης της γειτονιάς του.

Παρόμοιες καταγγελίες δέχθηκε και η εφημερίδα ο Φιλελεύθερος, τις οποίες έθεσε ενώπιον της εκπροσώπου τύπου της Αρχής, Χριστίνας Παπαδοπούλου, η οποία αναγνώρισε το πρόβλημα και ζήτησε από τους πολίτες να χρησιμοποιούν τη γραμμή 80006000 για επίλυση των όποιων ζητημάτων.

Όπως εξήγησε η κυρία Παπαδοπούλου τα προβλήματα στις χρεώσεις προέκυψαν λόγω τεχνικών προβλημάτων που παρουσίασε το νέο σύστημα καταγραφής ένδειξης των μετρητών, MDMS, το οποίο εγκατέστησε η ΑΗΚ.

Αν κάποιοι πελάτες διαπιστώσουν πρόβλημα στους λογαριασμούς του, είπε η κυρία Παπαδοπούλου, μπορούν να αποστείλουν τη σωστή ένδειξη του μετρητή τους φωτογραφίζοντας τον, και να γίνει αμέσως η διόρθωση του λογαριασμού και η αναπροσαρμογή με βάση τις κιλοβατώρες του.