Ένα πρώτο κομβόι κατοίκων και ξένων φοιτητών απομακρύνθηκε από την ουκρανική πόλη Σούμι ύστερα από συμφωνία με τη Ρωσία για τη δημιουργία ανθρωπιστικού διαδρόμου, όπως δήλωσαν σήμερα ουκρανοί αξιωματούχοι.
Η Ρωσία ανακοίνωσε κατάπαυση του πυρός προκειμένου να απομακρυνθούν οι άμαχοι από δύο πόλεις στην ανατολική Ουκρανία, ανάμεσά τους η στρατηγικής σημασίας πόλη-λιμάνι της Μαριούπολης, έπειτα από διαπραγματεύσεις μεταξύ εκπροσώπων του Κιέβου και της Μόσχας.
Το στρατηγικής σημασίας λιμάνι της Μαριούπολης, στην ανατολική Ουκρανία, συνεχίζει να τελεί υπό πολιορκία, υφίσταται «αποκλεισμό» από τον ρωσικό στρατό και «ανελέητες» επιθέσεις, κατήγγειλε σήμερα ο δήμαρχος της πόλης, ζητώντας να δημιουργηθεί ανθρωπιστικός διάδρομος.
Την Τετάρτη το βράδυ θα πραγματοποιηθεί νέα συνάντηση μεταξύ αντιπροσωπειών της Ουκρανίας και της Ρωσίας, με την ίδια σύνθεση όπως προηγουμένως, ανέφερε ο Αλεξέι Αρέστοβιτς, σύμβουλος του επικεφαλής του ουκρανικού προεδρικού γραφείου.
Ναυάγιο με μετανάστες σημειώθηκε στα ανοιχτά της Μυτιλήνης. Μέχρι στιγμής έχουν εντοπιστεί 7 πτώματα, στην Επάνω Σκάλα της πόλης της Μυτιλήνης.
Η Ελλάδα στέλνει ανθρωπιστική βοήθεια στην Ουκρανία, καθώς και στις όμορες χώρες, τη Μολδαβία και τη Σλοβακία, έπειτα από αίτημα που υποβλήθηκε μέσω του Ευρωπαϊκού Μηχανισμού Πολιτικής Προστασίας. Συγκεκριμένα, άμεσα πρόκειται να αναχωρήσουν φορτηγά προς την Ουκρανία, τη Μολδαβία και τη Σλοβακία με υγειονομικό υλικό, ιατροφαρμακευτικό εξοπλισμό αλλά και είδη για τη φιλοξενία των προσφύγων.

