Η αστυνομία της Ουγγαρίας συνέλαβε έναν 30χρονο άνδρα ύποπτο για συλλογή ανθρώπινων μελών που είχε πάρει από εγκαταλελειμμένα νεκροταφεία και από τον χώρο εργασίας του σε ένα νοσοκομείο.
Η Εθνική Υπηρεσία Ερευνών της Ουγγαρίας συνέλαβε τον άνδρα στη Βουδαπέστη στις 17 Ιουνίου, αφού έλαβε πληροφορίες ότι αποθήκευε τα ανθρώπινα μέλη στον χώρο εργασίας του και στο σπίτι του. Ο άνδρας εργάζεται ως αχθοφόρος σε νοσοκομείο, ανέφερε η αστυνομία σε ανακοίνωσή της την Τρίτη.
Κατά τη διάρκεια έρευνας στο διαμέρισμα του άνδρα, οι ανακριτές κατάσχεσαν κρανία, ένα ολόκληρο κάτω άκρο και ένα χέρι, καθώς και μια ανακατασκευή ανθρώπινου προσώπου που είχε δημιουργηθεί από δέρμα προσώπου. Άλλα οστά βρέθηκαν αποθηκευμένα σε μια βαλίτσα.
Βρέθηκε επίσης μια καρδιά μέσα σε ένα βάζο, για την οποία η αστυνομία προσπαθούσε να προσδιορίσει αν ήταν ανθρώπινης ή ζωικής προέλευσης.
Ο άνδρας, ο οποίος παραδέχτηκε κατά την ανάκριση ότι συλλέγει τα ανθρώπινα μέλη, δήλωσε ότι τον έλκυαν ιδιαίτερα και ότι είχε ετοιμάσει φαγητό από τέτοια μέρη και τα είχε καταναλώσει.
Κρατείται ως ύποπτος για παράνομη χρήση ανθρώπινων σωμάτων.
Στην ανακοίνωσή της, η αστυνομία ανέφερε ότι ο άνδρας «έχει πάθος για την ανατομία και την παθολογία και του αρέσει να ανατέμνει ζώα». Υποπτεύονται ότι απέκτησε τα ανθρώπινα μέλη μέσω της εργασίας του σε νοσοκομείο και ξεθάβοντας πτώματα «σε εγκαταλελειμμένα νεκροταφεία στη Σλοβακία και την Ουγγαρία».
Η αστυνομία κατάσχεσε τον υπολογιστή, τους φορητούς υπολογιστές, τα tablet, τα κινητά τηλέφωνα, τις κάρτες SIM και τις κάρτες δεδομένων του άνδρα.
Όλα τα ανθρώπινα μέλη που ανακτήθηκαν θα εξεταστούν από ιατροδικαστές, ανέφερε η αστυνομία, προσθέτοντας ότι το εύρος των φερόμενων εγκλημάτων ενδέχεται να διευρυνθεί αφού προσδιοριστεί η προέλευση όλων των ανθρώπινων μελών.
Πηγή: Associated Press

