Με την επαναλειτουργία της βουλής αναμένεται να ψηφιστεί νόμος για την μείωση των ρύπων ο οποίος έχει εγκριθεί από το Υπουργικό Συμβούλιο, ανήγγειλε η Προϊσταμένη του Κλάδου Βιώσιμης Κινητικότητας στα Δημόσια Έργα, Έυη Αναγιωτου στη χθεσινή εκδήλωση Δημόσιας Διαβούλευσης για τα έργα του ΣΒΑΚ της Λεμεσού.
Πρόσθεσε πως ο νόμος δίνει στον Υπουργό Μεταφορών εξουσία, να καθορίσει ζώνες χαμηλών εκπομπών, λεωφορειολωρίδες και ζώνες χαμηλών ταχυτήτων.
Ανέφερε επίσης πως το Τμήμα έχει περάσει πρόνοια ώστε να διαφημίζονται πάνω σε λεωφορεία και στάσεις, εναλλακτικά μέσα διακίνησης.
Ο δήμαρχος Νίκος Νικολαΐδης τόνισε ότι ο μόνος δρόμος για επίλυση του κυκλοφοριακού είναι το ΣΒΑΚ και πως η τοπική Αρχή είναι απόλυτα αποφασισμένη και δεσμευμένη να εφαρμόσει τις πρόνοιες του και λόγω της συμμετοχής της στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα των 100 πόλεων, αφού το κυκλοφοριακό αποτελεί βασικό παράγοντα εκπομπής ρύπων.
Ανέφερε ακόμη πως πρέπει να μειωθεί η χρήση αυτοκινήτου με δράσεις που την περιορίζουν, όχι να δημιουργηθούν περισσότεροι χώροι στάθμευση στο κέντρο, αφού στόχος είναι να κυκλοφορούν λιγότερα αυτοκίνητα και να επικρατεί η εναλλακτική διακίνηση.
Να ξαναμελετηθεί η πρόταση για μονοδρόμηση της Ανεξαρτησίας ζητησε κατά τη συζήτηση που ακολουθησε ο δημοτικός συμβουλος κι επικεφαλής των καταστηματαρχών της οδού Ανεξαρτησίας Κρίστης Δημητρίου, εκφράζοντας ανησυχία για τη βιωσιμότητα καταστημάτων.
Ο Αναπληρωτής Επαρχιακός Γραμματέας των οικολόγων στη Λεμεσό Γιάννης Κακουλλής, επισήμανε πως πρέπει κάτι να γίνει για τα πεζοδρόμια που είναι κατηλειμμένα από αυτοκίνητα, ότι οι μονοδρομήσεις παράλληλων δρόμων θα διευκολύνουν την κυκλοφορία και ότι πρέπει να οριστεί Συντονιστής του ΣΒΑΚ για τη Λεμεσό, ο οποίος θα βρίσκεται στην πόλη, ώστε να λαβάνει και τον παλμό των λεμεσιανών.