Η Ολομέλεια της Βουλής ψήφισε το απόγευμα, εξ’ αναβολής, την πρόταση νόμου που καθορίζει τη διαδικασία για ανάκληση οχημάτων με ελαττωματικούς αερόσακους ΤΑΚΑΤΑ.
Η πρόταση εγκρίθηκε με 51 ψήφους υπέρ και μια εναντίον, αυτήν του ανεξάρτητου βουλευτή Ανδρέα Θεμιστοκλέους, ο οποίος αιτιολόγησε τη ψήφο του λέγοντας ότι υπάρχει ευρωπαϊκός κανονισμός από το 2018 για ρύθμιση του ζητήματος και άρα δεν χρειάζεται νομοθεσία.
Η πρόταση οδηγήθηκε στην Ολομέλεια με τροπολογίες της Επιτροπής Μεταφορών, οι οποίες επίσης υπερψηφίστηκαν, με βάση τις οποίες ο Υπουργός Μεταφορών, με διάταγμά του, το οποίο δημοσιεύεται στην Επίσημη Εφημερίδα της Δημοκρατίας, καθορίζει τη διαδικασία ανάκλησης, τη χρονική περίοδο λήψης διορθωτικών μέτρων, καθώς και την αναστολή πιστοποιητικού καταλληλότητας, σε περίπτωση μη συμμόρφωσης με τα διορθωτικά μέτρα, καθώς και σε περίπτωση ανάκλησης, η οποία σύμφωνα με τον διανομέα ή τον αντιπρόσωπο του κατασκευαστή παρουσιάζει σοβαρό κίνδυνο για τη δημόσια υγεία και την ασφάλεια.
Νοείται ότι, ο Υπουργός εκδίδει για πρώτη φορά το διάταγμα στις 3 Φεβρουαρίου 2025 οπότε και τίθεται ο νόμος σε ισχύ.
Η πρόταση νόμου κατατέθηκε από τους Βουλευτές του ΔΗΣΥ Κυριάκο Χατζηγιάννη, Νίκο Σύκα και του Κινήματος Οικολόγων – Συνεργασία Πολιτών Σταύρο Παπαδούρη.
Πηγή: ΚΥΠΕ