Κλειστός από αύριο ο χώρος στάθμευσης στον Μόλο Λεμεσού

Ο Δήμος Λεμεσού πληροφορεί τους δημότες και ιδιαίτερα τους καθημερινούς χρήστες του χώρου στάθμευσης (Μόλος 1) της οδού Σπύρου Αραούζου ότι από την Πέμπτη 24/06/21 μέχρι και την Πέμπτη 1/07/21 ο χώρος θα παραμείνει κλειστός για εκτέλεση εργασιών.

Kanali 6
Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες των cookies αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και βοηθώντας την ομάδα μας να καταλάβει ποια τμήματα του ιστότοπου μας θεωρείτε πιο ενδιαφέροντα και χρήσιμα.