«Εμείς τα μέλη του ΔΣ (του Βρετανικού Μουσείου) εξετάζουμε μαζί με τους Έλληνες αν υπάρχει τρόπος να επιλυθεί η 200 ετών διαμάχη, ώστε τα γλυπτά (του Παρθενώνα) να μπορούν να εκτίθενται τόσο στο Λονδίνο όσο και στην Αθήνα. Παράλληλα, (πολιτιστικοί) θησαυροί που βρίσκονται αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα θα μπορούν να απευθυνθούν σε ένα νέο κοινό εδώ. Μπορεί να τα καταφέρουμε, μπορεί και όχι. Αξίζει όμως να το προσπαθήσουμε».
Αυτά αναφέρει μεταξύ άλλων, ο πρόεδρος του Βρετανικού Μουσείου Τζορτζ Όσμπορν στη στήλη «Ημερολόγιο» του περιοδικού Spectator που φιλοξενεί κάθε εβδομάδα σκέψεις για μια σειρά από θέματα επιφανών πολιτών.
Δεν είναι η πρώτη φορά που ο πρόεδρος του Βρετανικού Μουσείου εκφράζει δημόσια την άποψη αυτή. Στο συγκεκριμένο όμως σημείωμά του, ίσως αυτό που κάνει μεγαλύτερη εντύπωση είναι ότι κυριολεκτικά «αδειάζει» τον βρετανό πρώην πρωθυπουργό Μπόρις Τζόνσον λέγοντας πως μπορεί τώρα να εκφράζει ανησυχίες για την επιστροφή των Γλυπτών στην Αθήνα παλιότερα όμως, ο ίδιος ο Τζόνσον όταν ακόμη ήταν φοιτητής στο πανεπιστήμιο της Οξφόρδης, είχε γράψει πως «οι λόγοι για να αποσπάσεις τα Μάρμαρα ήταν ορθοί. Οι λόγοι για την επιστροφή τους είναι ακόμη ορθότεροι. Τα Ελγίνεια Μάρμαρα πρέπει να εγκαταλείψουν την ενοχική κουλτούρα του βορρά που πίνει ουίσκι και να εκτεθούν εκεί όπου ανήκουν: στη χώρα του λαμπερού φωτός, στη γη του Αχιλλέα, ‘τα σκιερά βουνά και στη θάλασσα που αντηχεί’». «Μάλλον υπάρχουν δύο Μπόρις» καταλήγει στο σύντομο σημείωμα του ο πρόεδρος του Βρετανικού Μουσείου, Τζορτζ Όσμπορν.