Τηλεφωνική γραμμή η οποία θα εξυπηρετεί αποκλειστικά ερωτήματα του κοινού σχετικά με τις ανακλήσεις αερόσακων Takata, ανακοίνωσε η Mazda Κύπρου.

Όπως αναφέρει σε ανάρτηση της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η νέα τηλεφωνική γραμμή 22 747 100, διατίθεται αποκλειστικά για ερωτήματα που σχετίζονται με τις ανακλήσεις αερόσακων.

Η γραμμή εξυπηρέτησης θα ξεκινήσει τη λειτουργία της στις 16 Δεκεμβρίου 2024, από τις 13:00 μ.μ. και θα είναι διαθέσιμη καθημερινά από τις 08:00 έως τις 18:00, καθώς και τα Σαββατοκύριακα από τις 08:00 έως τις 15:00.

Όπως σημειώνεται, για οποιαδήποτε απορία ή ενημέρωση σχετικά με τις ανακλήσεις, το κοινό μπορεί να επικοινωνεί αποκλειστικά μέσω της συγκεκριμένης τηλεφωνικής γραμμής.

Kanali 6
Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες των cookies αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και βοηθώντας την ομάδα μας να καταλάβει ποια τμήματα του ιστότοπου μας θεωρείτε πιο ενδιαφέροντα και χρήσιμα.