Τηλεφωνική γραμμή η οποία θα εξυπηρετεί αποκλειστικά ερωτήματα του κοινού σχετικά με τις ανακλήσεις αερόσακων Takata, ανακοίνωσε η Mazda Κύπρου.
Όπως αναφέρει σε ανάρτηση της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η νέα τηλεφωνική γραμμή 22 747 100, διατίθεται αποκλειστικά για ερωτήματα που σχετίζονται με τις ανακλήσεις αερόσακων.
Η γραμμή εξυπηρέτησης θα ξεκινήσει τη λειτουργία της στις 16 Δεκεμβρίου 2024, από τις 13:00 μ.μ. και θα είναι διαθέσιμη καθημερινά από τις 08:00 έως τις 18:00, καθώς και τα Σαββατοκύριακα από τις 08:00 έως τις 15:00.
Όπως σημειώνεται, για οποιαδήποτε απορία ή ενημέρωση σχετικά με τις ανακλήσεις, το κοινό μπορεί να επικοινωνεί αποκλειστικά μέσω της συγκεκριμένης τηλεφωνικής γραμμής.