Την ερχόμενη Πέμπτη θα τεθεί σε λειτουργία το Κέντρο Επικοινωνίας 1450.
Το Κέντρο Επικοινωνίας θα λειτουργεί από Δευτέρα έως Παρασκευή, από τις 8 π.μ. μέχρι τις 5 μ.μ., και θα ενεργεί ως ενιαίο σημείο παροχής πληροφόρησης και εξυπηρέτησης για τις Υπηρεσίες Κοινωνικών Ασφαλίσεων του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων και την Υπηρεσία Διαχείρισης Επιδομάτων Πρόνοιας του Υφυπουργείου Κοινωνικής Πρόνοιας.
Οι πολίτες θα μπορούν να έχουν πρόσβαση στην εν λόγω υπηρεσία:
• Μέσω του παγκύπριου αριθμού 1450, για κλήσεις εντός Κύπρου (χωρίς χρέωση) και
• Μέσω του αριθμού +357 22 008020, για κλήσεις από εξωτερικό (με χρέωση).
Το Κέντρο Επικοινωνίας 1450 έχει αναπτυχθεί με τη συνεργασία του Τμήματος Υπηρεσιών Πληροφορικής του Υφυπουργείου Έρευνας, Καινοτομίας και Ψηφιακής Πολιτικής, και αναμένεται να συμβάλει καταλυτικά τόσο στην βελτιστοποίηση της εξυπηρέτησης των πολιτών όσο και στην ενίσχυση της αποδοτικότητας των Υπηρεσιών Κοινωνικών Ασφαλίσεων και Διαχείρισης Επιδομάτων Πρόνοιας.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, για διάστημα δύο μηνών, το Κέντρο Επικοινωνίας θα λειτουργήσει σε πιλοτική βάση, ενώ η εκπαίδευση του προσωπικού θα είναι συνεχής, ούτως ώστε να διασφαλίζεται η παροχή έγκυρης, επικαιροποιημένης και ποιοτικής πληροφόρησης και εξυπηρέτησης.
Αναφορικά σε περιπτώσεις όπου χρειάζονται επιπρόσθετες διευκρινήσεις, αυτές θα τυγχάνουν διαχείρισης από τις αρμόδιες υπηρεσίες και θα δίνεται απάντηση εντός εύλογου χρονικού διαστήματος.