
“Τα όσα ακούστηκαν στη συνεδρία της Κοινοβουλευτικής Επιτροπής Μεταφορών, στην οποία συζητήθηκε το θέμα που αφορά στις νέες στάσεις των λεωφορείων έχουν αποδείξει ξεκάθαρα ότι πρόκειται για ακόμα ένα τεράστιο σκάνδαλο πολλών δεκάδων εκατομμυρίων”, δήλωσε στην πρωινή ενημερωτική εκπομπή στο Κανάλι 6 ο βουλευτής του ΑΚΕΛ, Κώστας Κώστα, που το ενέγραψε.
Εξέφρασε δε την ελπίδα ο Γενικός Ελεγκτής της Δημοκρατίας, ο οποίος δήλωσε πως με βάση όσα έχει ακούσει, θα επεκτείνει την έρευνα του για τις νέες στάσεις και θα ετοιμάσει σχετική Έκθεση, να ρίξει φως στην υπόθεση.
Υπέδειξε πως υπήρχε μια τεράστια διαφορά από τον επιτυχόντα προσφοροδότη που αγγίζει τα 6,5εκ. ευρώ διαφορά με τον επόμενο, κάτι το οποίο θα έπρεπε να προβληματίσει το Υπουργείο και να ψάξει ακριβώς το τί συμβαίνει.
Πρόσθεσε ότι ο σχεδιαστής δήλωσε στην Επιτροπή, πως το Υπουργείο άλλαξε τις προδιαγραφές του σκελετού, το μέγεθος του παγκακίου, τη στατική μελέτη και ότι ο κατασκευαστής έπρεπε να παραδώσει μέχρι σήμερα περίπου 1,000 στάσεις και έχει παραδώσει μόνο 200.
Τηρήθηκαν όλες οι διαδικασίες για στέγαστρα στάσεων λεωφορείων, λέει το Τμήμα Δημοσίων Έργων
Το Τμήμα Δημοσίων Έργων διαβεβαιώνει ότι έχουν τηρηθεί όλες οι νενομισμένες διαδικασίες για τον διαγωνισμό αναφορικά με τις στάσεις και πως έχει καταθέσει στην Κοινοβουλευτική Επιτροπή Μεταφορών αναλυτικό σημείωμα, με λεπτομερείς επεξηγήσεις.
Αναφέρει πως τα στέγαστρα που έχουν τοποθετηθεί μέχρι στιγμής ανήκουν στον μικρότερο τύπο από τις τέσσερις επιλογές, ενώ μεγαλύτερου τύπου στέγαστρα προγραμματίζονται τόσο για αστικές όσο και για ορεινές περιοχές.
Αναφορικά με το ότι επετράπη στον ανάδοχο να προβεί σε αλλαγές στις διατομές του σκελετού των στεγάστρων, το Τμήμα Δημοσίων Έργων επισημαίνει ότι το συμβόλαιο προβλέπει την υποβολή και έγκριση λεπτομερούς μελέτης κατασκευής, πριν την παραγωγή των στεγάστρων.
Προσθέτει πως ο ανάδοχος υπέβαλε εκ νέου στατική μελέτη, η οποία έχει καταδείξει τη διατομή του μεταλλικού σκελετού και της θεμελίωσης.
Καθώς και ότι η ορθότητα της στατικής μελέτης έχει ελεγχθεί τόσο από ανεξάρτητο μηχανικό στατικών μελετών, όσο και από μηχανικό του Τμήματος Δημοσίων Έργων.