Η Αρχή Ηλεκτρισμού Κύπρου (ΑΗΚ) καλεί τους καταναλωτές να είναι ιδιαίτερα προσεχτικοί καθώς το τελευταίο διάστημα πελάτες της ΑΗΚ έχουν φέρει σε γνώση του Οργανισμού, ότι δέχονται επισκέψεις από πρόσωπα που παρουσιάζονται ως υπάλληλοι ή συνεργάτες της ΑΗΚ, οι οποίοι αφού πρώτα διακόψουν την παροχή στο υποστατικό του καταναλωτή προσφέρονται να επαναφέρουν την ηλεκτροδότηση, με την προϋπόθεση ο καταναλωτής να καταβάλει συγκεκριμένο χρηματικό ποσό.
Σε ανακοίνωσή της, η ΑΗΚ αναφέρει ότι δεν έχει καμία σχέση με τα εν λόγω άτομα και καλεί τους καταναλωτές να είναι ιδιαίτερα προσεχτικοί. Σημειώνει επίσης ότι διακοπή της παροχής ηλεκτρικής ενέργειας παρουσιάζεται όταν επέλθει βλάβη στο Δίκτυο ηλεκτροδότησης που επηρεάζει ευρύτερη περιοχή, ή σε προγραμματισμένη διακοπή για την οποία γίνεται προηγουμένως ενημέρωση των επηρεαζόμενων καταναλωτών, ή όταν παρουσιαστεί πρόβλημα στον ασφαλειοφορέα (ασφάλεια) ή µικροδιακόπτη της ΑΗΚ.
Σε σχέση με την τελευταία περίπτωση, η ΑΗΚ αναφέρει ότι ο πελάτης θα πρέπει να καλέσει την Διανομή ΑΗΚ για επιδιόρθωση ασφάλειας ή και επαναφορά Αυτόματου Μικροδιακόπτη και θα υποστεί τις ανάλογες χρεώσεις οι οποίες θα εμφανιστούν στον επόμενο λογαριασμό ηλεκτρικού ρεύματος.
Προσθέτει επίσης ότι διακοπή γίνεται σε μη εξόφληση λογαριασμού ηλεκτρικής ενέργειας για την οποία έχει ήδη ενημερωθεί ο καταναλωτής.