Ολοκληρώνονται σήμερα οι κατασκευαστικές εργασίες του έργου της Ανακαίνισης και Συντήρησης του Κεντρικού Συλλεκτήριου Αγωγού Λυμάτων του Συμβουλίου Αποχετεύσεων Λεμεσού – Αμαθούντας, κατά μήκος της Παραλιακής Λεωφόρου στη Λεμεσό.

Όπως δήλωσε στο Κανάλι 6 ο Διευθυντής του ΣΑΛΑ, Γιάννης Τσουλόφτας, στον οργανισμό νιώθουν ιδιαίτερη ικανοποίηση που καταφέραν να ολοκληρώσουν με επιτυχία το έργο αυτό, χωρίς να σταματήσει η λειτουργία του κεντρικού αγωγού ούτε για ένα λεπτό.

Τόνισε δε πως το Συμβούλιο Αποχετεύσεων Λεμεσού – Αμαθούντας, ως ένας κατ’ εξοχήν Τεχνικός Οργανισμός, επιδιώκει πάντοτε την αξιοποίηση καινοτόμων και τεχνολογικά προηγμένων μεθόδων, με κύριο στόχο την υλοποίηση των μεγάλων έργων υποδομής με τον πλέον έξυπνο και σύγχρονο τρόπο.

Σύμφωνα με τον κ. Τσουλόφτα, στη συγκεκριμένη περίπτωση αξιοποιήθηκαν τεχνολογίες αιχμής, όπως η ρομποτική και η τηλεδιάγνωση, με σημαντικό οικονομικό, κοινωνικό και περιβαλλοντικό όφελος για την πόλη.

Με το έργο έχει ανακαινιστεί και έλαβε παράταση ζωής 50 χρόνων ένας παλιός αγωγός, ηλικίας πέραν των 25 χρόνων, μήκους 8 χιλιομέτρων, που βρίσκεται σε βάθος μέχρι και 10 μέτρα κάτω από το οδόστρωμα, χωρίς την παραμικρή εκσκαφή, χωρίς σοβαρά περιστατικά και χωρίς την παραμικρή αρνητική επίπτωση στο περιβάλλον, υπέδειξε ο Διευθυντής του ΣΑΛΑ.

Οι κατασκευαστικές εργασίες άρχισαν τον Ιανουάριο του 2018 και κάλυψαν, κατά μήκος της παραλιακής Λεωφόρου, την απόσταση από τη Μαρίνα Λεμεσού μέχρι το ξενοδοχείο Ποσειδώνια.

Βασικό μέλημα του ΣΑΛΑ ήταν η εκτέλεση του έργου με την ελάχιστη δυνατή παρενόχληση στην τροχαία κίνηση και ταλαιπωρία στους πολίτες της Λεμεσού και, όπως εκτίμησε ο Γιάννης Τσουλόφτας, αυτό επιτεύχθηκε σε ικανοποιητικό βαθμό με έξυπνες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις και προληπτικό συντονισμό με τις αρμόδιες υπηρεσίες και τις τοπικές αρχές, παρόλο που ήταν πολύ δύσκολος στόχος αφού το Σύνολο των εργασιών διεξήχθη στην πιο σημαντική και πολυσύχναστη οδική αρτηρία της πόλης, την παραλιακή λεωφόρο.

Αξίζει να σημειωθεί πως οι εργασίες διεξήχθησαν, ως επί τω πλείστω, κατά τις μεταμεσονύχτιες ώρες.

Το έργο, συνολικής αξίας 8 εκατομμυρίων Ευρώ, χρηματοδοτήθηκε εξ ολοκλήρου από το Συμβούλιο και συγκεκριμένα κατά τα δύο τρίτα από το αποθεματικό του Συμβουλίου και κατά το ένα τρίτο από δανειοδότηση της Τράπεζας Αναπτύξεως του Συμβουλίου της Ευρώπης.

Ο διευθυντής του ΣΑΛΑ εξέφρασε ευχαριστίες προς τις Αρχές που συνεργάστηκαν και βοήθησαν το ΣΑΛΑ στην εκτέλεση του Έργου, αλλά και στους πολίτες που έδειξαν ωριμότητα, υπομονή, συγκαταβατικότητα και κατανόηση για την αναγκαιότητα αυτού του σημαντικού έργου υποδομής.

Να σημειωθεί πως εκκρεμούν ακόμη μερικές επιμέρους εργασίες, όπως η ανακατασκευή των νησίδων, χωρίς, ωστόσο, να εκτρέπεται η κυκλοφορία. Αυτές οι εργασίες θα ολοκληρωθούν πριν το τέλος του μήνα.