Κωνσταντίνος Καρεμφύλλης
00:00 - 01:00
Μαρία Μαρκοπούλου
01:00 - 03:00
Ηρακλής Ευστρατιάδης
03:00 - 05:00
Κωνσταντίνος Καρεμφύλλης
05:00 - 06:00
Δημοσιογραφικό Τμήμα
06:00 - 06:10
Μιχάλης Παπαευαγόρου - Νίτσα Παύλου - Χάρης Παναγιώτου
06:10 - 07:00
Δημοσιογραφικό Τμήμα
07:00 - 07:05
Μιχάλης Παπαευαγόρου - Νίτσα Παύλου - Χάρης Παναγιώτου
07:05 - 08:00
Δημοσιογραφικό Τμήμα
08:00 - 08:05
Μιχάλης Παπαευαγόρου - Χάρης Παναγιώτου - Νίτσα Παύλου
08:05 - 08:30
Μιχάλης Παπαευαγόρου - Νίτσα Παύλου - Χάρης Παναγιώτου
08:30 - 09:00
Δημοσιογραφικό Τμήμα
09:00 - 09:05
Μιχάλης Παπαευαγόρου - Νίτσα Παύλου - Χάρης Παναγιώτου
09:05 - 10:00
Δημοσιογραφικό Τμήμα
10:00 - 10:10
Μαριάννα Γαλίδη
10:10 - 11:00
Δημοσιογραφικό Τμήμα
11:00 - 11:05
Μαριάννα Γαλίδη
11:05 - 12:00
Δημοσιογραφικό Τμήμα
12:00 - 12:05
Χρήστος Ζαβός
12:05 - 13:00
Δημοσιογραφικό Τμήμα
13:00 - 13:40
Πόλυς Χαραλάμπους - Χρήστος Ζαβός
13:40 - 15:00
Δημοσιογραφικό Τμήμα
15:00 - 15:05
Δημοσιογραφικό Τμήμα Deutsche Welle
15:05 - 15:15
Πανίκος Καρπέττας
15:15 - 16:00
Δημοσιογραφικό Τμήμα
16:00 - 16:05
Πανίκος Καρπέττας
16:05 - 17:00
Δημοσιογραφικό Τμήμα
17:00 - 17:10
Κωνσταντίνος Καρεμφύλλης
17:10 - 18:00
Δημοσιογραφικό Τμήμα
18:00 - 18:05
Χρήστος Ζαβός
18:05 - 18:10
Κωνσταντίνος Καρεμφύλλης
18:10 - 19:00
Δημοσιογραφικό Τμήμα
19:00 - 19:10
Φάνης Κρίγκος
19:10 - 22:00
Σώσης Θεοδοσίου
22:00 - 00:00
52 %
N
1.3 km/h
55 %
S
8.7 km/h
63 %
SW
8 km/h
NW
15.4 km/h
48 %
W
15.4 km/h
89 %
N
14.2 km/h

889 πρόστιμα για οδήγηση χωρίς ελεύθερα χέρια

Η Αστυνομία κατήγγειλε 889 οδηγούς κατά τη διάρκεια παγκύπριας εκστρατείας ελέγχων για την αντιμετώπιση του φαινομένου της οδήγησης χωρίς ελεύθερα χέρια, που πραγματοποιήθηκε από τις 4 μέχρι τις 10 Σεπτεμβρίου.
 
Σύμφωνα με αστυνομική ανακοίνωση, σε ευρωπαϊκό επίπεδο, σύγχρονες έρευνες καταδεικνύουν ότι ποσοστό από 10% μέχρι 30% όλων των οδικών τροχαίων συγκρούσεων έχει ως αιτία πρόκλησης την απόσπαση της προσοχής ενεχόμενων οδηγών, με καθοριστικό ρόλο να διαδραματίζει και η χρήση κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση.
 
Όπως αναφέρεται, η απόσπαση της προσοχής του οδηγού αποτελεί σε διεθνές επίπεδο ένα από τους πλέον σημαντικούς παράγοντες που συμβάλλουν κατά πολύ στην αύξηση της πιθανότητας πρόκλησης οδικής τροχαίας σύγκρουσης.